Kuka nyt enää paperista käyntikorttia käyttää?

 

Painavaa asiaa käyntikortista

Digiaikanakaan käyntikortteja ei pidä unohtaa. Käyntikortti on toimiva myynnin ja markkinoinnin väline. Paperinen käyntikortti on jopa tärkeämpi erottautumisväline nykypäivänä. Ihminen kokee asioita visuaalisesti sekä fyysisesti. Ei ole yhdentekevää, miltä käyntikortti näyttää tai tuntuu. Massasta erottuva kortti jää mieleen, eikä sitä helposti heitetä paperinkeräykseen.

 

Luomme wow-elämyksiä käyttäen erilaisia painomateriaaleja ja efektejä. Meillä on laaja materiaalituntemus ja kokemus eri materiaalien hyödyntämisestä.

 

Yhden pysähdyksen taktiikka on aina nopein vaihtoehto. Saat painatuksen myös Invisualilta. Sinun ei tarvitse itse etsiä, kysellä tarjouksia, varata sopivaa painotaloa, tietää materiaaleista ja efekteistä, eikä tarvitse valvoa painolaatua. Meillä on 25 vuoden kokemus painonvartijana ja hoidamme painotrafiikin puolestasi.

 

Invisualin käyntikortit jaetaan toteutustavan mukaan neljään luokkaan: Tavis, Style, Premium ja Luxus!

 

Tavis-käyntikortti on peruskortti, se on painettu valkoiselle käyntikorttikartongille. Kun tavis ei riitä, valitse pikkasen parempi, yhden lisävarusteen Style. Lisävarusteina esim. valkoinen painoväri, laminointi, muotoonleikkaus ja foliointi. Premium-käyntikortissa on kaksi lisävarustetta. Kun mikään ei riitä, Luxus!-kortti on jo leuatloksauttava, kaikilla herkuilla.

 

Käyntikortti on kätevä väline antaa yhteystiedot. Hyvänä tapana onkin vaihtaa käyntikortti tapaamasi henkilön kanssa, varsinkin tilanteissa, jotka liittyvät jollain tapaa työelämään. Vai luotatko siihen, että sinut muistetaan, jos et jätä tapaamisesta mitään käteen?

 

Älä piiloudu, pane itsesi likoon. Lisää korttiisi hyvä kuva itsestäsi, niin sinut muistetaan paremmin. Vai muistatko sinä ihmiset helposti pelkän nimen perusteella?

 

Onko käyntikortin kääntöpuoli tyhjä? Siinähän on lähes ilmaista mainospintaa. Miksi tämä tärkeä painotuote ei edes yritä myydä mitään? Jokaisella yrittäjällä, johtajalla ja myyjällä on käyntikortit joka tapauksessa, ja niitä jaetaan potentiaalisille asiakkaille satoja vuosittain. Mahtuisiko käyntikorttiin esimerkiksi miniesite? Tai hinnasto, sillä tiedämmehän että hinnan puute on ostamisen este. Käyntikortti on kätevä tapa antaa yhteystiedot, mutta sen pitäisi myös markkinoida yrityksen palveluja.

 

Sanotaan, että yrittäjä on yrityksensä käyntikortti. Mutta minkälainen on yrittäjän käyntikortti? Onko yrityksesi ihan huippu ja hehkuttamisen arvoinen? Jos on, niin näkyykö se tässä tärkeässä painotuotteessa?

 

Panosta laatuun. Laadukas kartonki, spesiaalipainatus, erikoisefekti, erilainen muoto, sormituntuma, tai jopa tuoksu… Erikoiskäyntikortit ovat toki arvokkaampia kuin peruskäyntikortit, mutta tarkoitus onkin erottua ja jäädä mieleen. Voit tehdä esimerkiksi niin, että teetät kahdenlaisia kortteja, peruskortteja massajakoon ja erikoiskortteja henkilökohtaisiin tapaamisiin.

 

Suunnitellaan käyntikorttisi niin, että se erottuu massasta ja kertoo jotain yrityksestäsi. Valjasta käyntikorttisi markkinoimaan tuotteitasi ja palveluitasi.

 

Invisualin käyntikorttihinnaston löydät täältä.

 

Invisualin käyntikorttigalleria löytyy Painopalvelut-sivun alaosasta.